۹ دی همایش تجلی قدرت الهی  و شکست فتنه آمریکایی

نکوداشت حماسه ۹ دی در سالن مجتمع فرهنگی سردشت با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد جوادی رییس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در مراسم نکوداشت حماسه 9 دی  با اشاره به حوادث سال ۸۸ به ریشه و علل فتنه و راهکار برخورد با آن پرداخت و گفت : نهایت  آزمایش الهی  ایجاد صلاحیت و قدرت رسیدن انسان به بهشت و نیل به ابدیت و جاودانگی  و ارشاد انسان ها ست و فتنه شیاطین  نتیجه طراحی ، چیدمان و خلق پدیده فرعون ها و ابوجهل هاست .

جوادی افزود:  فتنه  شیاطین محکوم است و نیاز به جهاد و تلاش و جدال و مبارزه دارد و سردمداران فتنه باید مهار شوند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) و پیشگویی های آن حضرت اظهار داشت : نهایت فتنه گری بعد از تعقیب و پیگیری تبدیل شدن به  تروریستی  ، پیدایش داعش و منافقین خلق است .

جوادی تصریح کرد : سرنوشت حتمی و قطعی فتنه گری جدایی از ولایت و امامت و ملت است و هیچ وقت این روزها از یاد ملت نخواهد رفت.

رییس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فتنه از بدو پیدایش خلقت با هدف تخریب دین و اعتقادات  همراه بوده  ، ادامه داد : فتنه گران برای اینکه اساس و بنیاد توحید را از زندگی بشر بکنند ، اتحاد و انسجام جامعه را بکوبند و آثار نبوت را  از بین ببرند هر روز بهانه ای به وجود خواهند آورد و این تغییر و دگرگونی فتنه گران دائمی و مستمر است.

جوادی با بیان اینکه برای تشخیص حق و باطل نمی توان افراد را ملاک قرار داد  ،گفت : باید بیدار و بابصیرت بود و شیوه ها و تاکتیک ها ی دشمنان را مواظبت کرد که تنها راه نجات از فتنه تمسک به قرآن و اطاعت و تبعیت از ولی امر و پیشه کردن راه اخلاص و تقواست.

در پایان این مراسم قطعنامه تجمع پرشور نکوداشت حماسه یوم الله ماندگار ۹ دی در ۵ بند  قرائت شد.

انتهای پیام/م

9دی جلوه بصیرت و ولایت مداری ملت ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا